اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

تعریف سرویس های جدید باید در راس برنامه های معاونت تجاری باشد

تعریف سرویس های جدید باید در راس برنامه های معاونت تجاری باشد

اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، در بازدید سر زده از معاونت تجاری و امور مشتریان این مجموعه با اعلام این مطلب گفت : امروزه با توجه به تغییر فضای کسب و کار و روی آوردن جامعه به فضای دیجیتال مارکتینگ، ارائه سرویس های جدید و فروش محصولات در بازارهای به روز،امری اجتناب ناپذیر برای همه مجموعه های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، اسماعیل قربانی در این بازدید ضمن بازدید از واحدهای مختلف این معاونت با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر معاونت های تجاری و شبکه   همدلی و هم افزایی این دو معاونت می تواند منجر به تمرکز بیشتر بر روی ارائه سرویسهای باند پهن بهم استانی های عزیز و جلب رضایت بیش از پیش مشترکین و جامعه مخاطب ما شودو استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای ارتقاء سهم بازار در زمان قبل تر تبلیغات تنها از تلویزیون و بیلبورد‌های شهری صورت می‌گرفت که در واقع بازاریابی محیطی نقش‌آفرین‌ترین بخش برای کسب‌ و کار‌ها بود.

 ولی امروزه دیگر با توجه به عدم ارتباط‌های حضوری با مشتریان و شرایط بیماری کرونا همه‌چیز به طرز شگفت‌انگیزی تغییر کرده است.

 با توجه به اینکه امروزه مردم بیشتر وقت خودشان را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذراننداگر کسب و کار‌ها با ایجاد زیر ساختهای درست فناوری و تولید محتوای موثر در این فضا‌ها قرار بگیرند بی‌شک شاهد رشد بازاریابی محتوایی و فرآیند فروش خود خواهند بود.

ارزیابی عملکرد سرویسهای مخابراتی و ارزشهای افزوده را از موضوعات پر اهمیت معاونت تجاری دانست و  در این راستا همکاران با استفاده از روشهای علمی و عملیاتی جهت نیل به اهداف شرکت اهتمام ورزند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x