اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

حمید رضا عسگری: تشکیل انجمن صنفی حاصل همدلی و تلاش همه همکاران مخابراتی است

حمید رضا عسگری: تشکیل انجمن صنفی حاصل همدلی و تلاش همه همکاران مخابراتی است.

حمید رضا عسگری  ،مدیر دفتر  سرپرست مخابرات منطقه اصفهان :

 تشکیل انجمن صنفی حاصل همدلی و تلاش همه همکاران مخابراتی است

مدیر دفتر سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در جلسه منتخبین انجمن صنفی کارکنان این مجموعه با اعلام این مطلب گفت:

بحمدالله در سایه تلاش و پیگیری های مستمر کارکنان امروز شاهد برپایی اولین جلسه انجمن صنفی هستیم که این مهم مرهون همت والای همکاران است.

به گزارش  خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان

حمیدرضا عسگری در این جلسه که با حضور هیات موسس و منتخبین انجمن صنفی و مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان در  ستاد این مجموعه برگزار شد.

ضمن تبریک حسن اعتماد همکاران مخابراتی به منتخبین و تشکر از احساس  مسئولیت کلیه کاندیداها ، از پیگیری های هیئت موسس  قدردانی کرد   که پس از سالها پیگیری، این اتفاق مبارک تحقق پیدا کرده باید اعضای منتخب با آینده نگری و برنامه ریزی منسجم   مسئولین را در اجرای سیاست های حمایتی از کارکنان یاری دهند.

 مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان نیز مشارکت پرشور کارکنان در انتخابات انجمن صنفی را نشان توجه ویژه همکاران به این تشکل دانست .

همایون نوربخش با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این انتخابات را  اولین انتخابات تشکل های صنفی در سطح کشور بود که به صورت تمام  الکترونیکی و با مشارکت ۷۳ درصدی برگزار شد که ترکیب ویژه منتخبین را می توان یکی از جلوه های ویژه این انتخابات دانست.

در این جلسه همچنین آقایان سلیمانی راد ، مختاری و وزیریان اعضای هیات موسس به روند شکل گیری انجمن پرداخته و ضمن تشکر از همراهی مدیریت مخابرات منطقه و اداره کل کار و امور اجتماعی استان ،برای منتخبین آرزوی موفقیت نمودند.

این انتخابات که با مشارکت همکاران رسمی،قراردادی و کارگزاران قرارداد مستقیم مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد؛ اساسنامه انجمن صنفی به تائید رسید و ۹ نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انجمن صنفی مخابرات منطقه اصفهان انتخاب شدند.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x