اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

ناصر مشایخی: اولین سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات در اصفهان به بهره‌ برداری رسید

ناصر مشایخی: اولین سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات در اصفهان به بهره‌ برداری رسید

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ، اولین سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات در اصفهان به بهره‌ برداری رسید.

آئین بهره‌برداری از اولین سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات در اصفهان

 سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در آئین  بهره‌برداری از این سامانه با اعلام این مطلب گفت :

 به همت مخابرات منطقه اصفهان و در راستای توسعه دولت الکترونیک امروز از اولین سامانه تمام الکترونیکی برگزاری انتخابات با نام  سابا رونمایی شد.

به گزارش خبر نگارپایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ناصر مشایخی با حضور مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ،تعدادی از مدیران مخابراتی و جمعی از اصحاب رسانه در ستاد مخابرات منطقه برگزار شد؛جامع، امن،سریع و دقیق بودن را  از ویژگی های این سامانه دانست که  این سامانه بومی و تمام الکترونیک با در نظر گرفتن تمام زوایای موجود در یک انتخابات برای اولین بار در اصفهان طراحی شده و قابلیت بکارگیری در انتخابات های تمام صنوف را دارد.

و با تشکر از همدلی و همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ،  تحقق عملی این سامانه مرهون همکاری خوب دو نهاد مخابرات و اداره کار در استان است که با توجه به شرایط کرونایی موجود طراحی و به کارگیری شد.

کامران کلانی ، مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه طراحی این سامانه را راهگشای برگزاری انتخابات تشکل ها در شرایط فعلی عنوان کرد که با توجه به اتمام تاریخ قانونی فعالیت تعدادی از تشکل های کار فرمایی و کارگری و از طرفی ممنوعیت تجمعات حضوری، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی تنها راهکار موجود حل این مشکل بود که مخابرات منطقه اصفهان توانست با طراحی این سامانه بعنوان پیشگام در این عرصه به این تفکر جامه عمل بپوشاند.

کامران کلانی با تقدیر از همکاری مخابرات در راستای طراحی و راه اندازی این سامانه مذکور علاوه بر طراحی ساده تمام قابلیت های مورد نیاز برای برگزاری مجامع را داراست و امیدواریم در جلسه ای که فردا با هدف ارائه این سامانه در وزارت کار برگزار میشود نیز به موفقیت دست یابد.

احمد شاه میرزایی ، مدیر فناوری اطلاعات مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با اشاره به تاریخچه طراحی  این سامانه را حاصل بیش از ۵ سال کار فنی است که توسط یکی از شرکت های دانش بنیان اصفهانی ابتدا به منظور نظر سنجی الکترونیکی طراحی و در طول این سال ها رشد کرده و به تکامل رسیده است.

احمد شاه میرزایی با اشاره به ویژگی های فنی سامانه که احراز هویت  الکترونیکی پایداری سیستم،توسعه پذیری،امنیت،سرعت،قابلیت تطبیق با قوانین حوزه برگزار کننده انتخابات و حفظ محرمانگی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سامانه است که قابلیت استفاده در انتخابات هایی در سطح وسیع تر را نیز به آن داده است.

همایون نوربخش ، سرپرست مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان نیز ضمن تبیین مراحل اجرایی انتخابات الکترونیکی علی رغم تعداد نفرات واجد حق رای و وسعت موقعیت مکانی در سطح استان، با استفاده از سامانه سابا در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ انتخابات الکترونیکی با مشارکت بیش از ۷۳ درصدی به سرانجام رسید و نتایج آن در سریع ترین زمان ممکن اعلام شد.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x