اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

صدر اعظم اتریش: در هفته‌های آینده با هیچ کس دیدار نکنید / اعمال قرنطینه سخت در اتریش

اعمال قرنطینه سخت در اتریش/ صدر اعظم: در هفته‌های آینده با هیچ کس دیدار نکنید

اعمال قرنطینه سخت در اتریش/ صدر اعظم: در هفته‌های آینده با هیچ کس دیدار نکنید

صدر اعظم اتریش با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا از اعمال قرنطینه سخت در کشورش از روز سه شنبه خبر داده و از شهروندان خواست در هفته‌های آینده با هیچ کس ملاقات نکنند.

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری احوال نیوز ، از تسنیم به نقل از روزنامه “فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ”، از آنجایی که قرنطینه ضعیفی که از اوایل نوامبر در اتریش برای مهار کرونا اعمال شده به اندازه کافی موثر واقع نشده است از روز سه شنبه قرنطینه سختی در این کشور برقرار می شود.

این خبر را “سباستین کورتس”، صدر اعظم اتریش روز شنبه در وین اعلام کرده و گفت: کسب و کارها تا حد زیادی تعطیل می شود و در مدارس دیگر کلاس های منظمی وجود نخواهد داشت. معاون صدر اعظم اتریش هم خطاب به شهروندان گفت: لطفا تا جایی که می توانید در خانه بمانید.

از روز سه شنبه ترک محل زندگی برای اتریشی ها تنها به دلایل قانع کننده ای مانند تامین نیازهای اساسی، کار، کمک به اقوام و یا استراحتی کوتاه در فضای آزاد امکان پذیر است.

صدر اعظم اتریش در سخنان امروز خود تاکید کرد: حتی وقتی هیچ کس قرنطینه دوم را نخواهد این تنها ابزاری است که ما به تاثیر آن اطمینان داریم. قواعد تردد در اتریش هر دو روز توسط پارلمان تصویب می شود و محدودیت های جدید فعلا تا ۶ دسامبر ( ۱۶ آذر) اعمال می شود.

در این محدودیت ها جلسات خصوصی تنها محدود به اقوام نزدیک و یا مراقبان شخصی می شود.

کورتس خطاب به شهروندان گفت :درخواست فوری من برای چند هفته آینده این است که با هیچ کس دیدار نکنید. هر ارتباط اجتماعی هم زیاد است. هدف ما این است که در ۷ دسامبر بتوانیم دوباره کسب و کارها و مدارس را باز کنیم.

اتریش از ۳ نوامبر محدودیتها برای مهار کرونا در این کشور را تشدید کرده و قواعد خاص از جمله برای اماکن فرهنگی، تفریحی و توریسم را مد نظر قرار داده بود. همچنین منع ترددهای شبانه از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح در این کشور وجود داشت.

با این حال آمار مبتلایان جدید به کرونا از اوایل ماه نوامبر به شدت در این کشور در حال افزایش است و پزشکان درباره رسیدن بیمارستان ها به مرزهای ظرفیت مجاز خود هشدارداده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش ۱۹۸۲۹۱ نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۷۴۶ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x