اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

در راستای امریه مقام معظم رهبری: ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا ۸ سال زیر سال ساخت

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا ۸ سال زیر سال ساخت

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در راستای امریه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم، موتورسیکلت های رسوبی و توقیفی به مالکان و متصرفان تحویل داده می شوند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی و توقیفی تا ۸ سال زیر سال ساخت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی وصیانت از اموال مردم اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح از تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت ۲ ماه اجرایی می شود و مالکان، متصرفان و نمایندگان قانونی می توانند صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص اقدام کنند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: ارائه قبض رسید پارکینگ، پرداخت خلافی و هزینه های پارکینگ یا حمل، ارائه سند مالکیت (برگه سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت های فاقد پلاک الزامی است و و پرداخت خلافی بصورت اقساطی امکان پذیر است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح مذکور صرفا شامل موتورسیکلت هایی می شود که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده باشند و شامل دیگر موتورسیکلت ها نمی شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x