اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی صوت فرهنگ و هنر فیلم ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حماسه ی حسین وار شهدای مدافع حرم در شهرک خان طومان در سوریه

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، دبیر جبهه ایستادگی استان اصفهان از “حماسه ی حسین وار شهدای مدافع حرم در شهرک خان طومان در سوریه و تجلیل از ایستادگی و صبوری زینب وار خانواده های سرفرازشان”تکریم نمود .
جبهه ایستادگی اصفهان امروز به پاسداشت بازگشت مظلومانه پیکر مقدس ۸ شیرمرد انقلابی که در شهرک خان طومان سوریه به آسمان پر کشیدند اعلام کرد؛ با ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گلگون کفن، با تمام وجود در مقابل پیکر مقدس آنان تمام قد ایستاده ایم و سر تعظیم فرود می آوریم.
ای شهدای عزیز؛ بدانید با شما عهد بسته ایم که بر آرمان های مقدس تان ما تا اخر ایستاده ایم
سلام و درود خدا بر شما و ارواح طیبه شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافع حرم، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باد.
سلام و درود خدا بر امام راحل عظیم الشان که این پرچم فرهنگ عاشورا را در ایران برافراشت که راه شهادت بر مشتاقان و دلدادگان راهش همواره باز باشد و سلام درود بر مقتدای دلمان، امام خامنه ای(مدظله العالی ) که با رهبری داهیانه در سخت ترین و پیچیده ترین زمان ها پرچم مهدویت(عج) را بر دوش گرفته است تا انشالله آن را به صاحبش برساند.
و سلام و درود بر آنانی که در آزمون عهد به ولایت وفادار ماندند…


دبیر جبهه ایستادگی همچنین تصریح کرد؛ ای مردم شهید پرور ایران اسلامی خصوصا مردم عزبز شریف و فهیم استان های مازندران، قزوین، البرز و خوزستان که امرور میزبان این فرشتگان خاکی هستید، بدانید از خود گذشتگی شهدای بزرگوار خان طومان در شبیخون تروریست های تکفیری در کربلای خان طومان این شهرک ۱۰۰۰۰نفری که با هجوم وحشیانه تروربست های داعش خالی از سکنه شده بود و در حال آتش بس بسر می برد.
۲۰۰۰ نفر از خبیث ترین موجودات روی زمین با نام منحوس داعش(جبهه النصره) از سال ۹۲ آنجا را در تصرف خود داشتند زیرا که از یک طرف خان طومان بارانداز تکفیری ها برای ارسال نفرات و تحهیزات محسوب می شد و از سوی دیگر به جهت اشراف به شاهراه مواصلاتی اعزاز که حلب را به دمشق متصل می کردنقطه استراتژیکی بشمار می رفت. این نقطه حساس باعملیات غیور مردان جبهه مقاومت از جبهه النصره باز پس گرفته شد که یک شکست سنگین برای آمریکای جنایتکار و عوامل تکفیری اش به حساب می آمد. اما تکفیری ها با زیر پا گذاشتن تمام ارزش ها و اصول انسانی و بین المللی و در اوج ناجوانمردی به ۲۰۰ نفر از بهترین مردان خدا که در آنجا مستقر بودند، وحشیانه تاختند و هر چه گلوله داشتند به روی این رزمندگان عزیز آتش گشودند و خان طومان را به کربلایی دیگر تبدیل کردند. این حماسه ی حسینی هرگز از یادها نخواهد رفت، که ورق زرین دیگری از شجاعت فرزندان دلیر ایران زمین و جبهه مقاومت بر تارک شیعه و تاریخ معاصر مان همچنان خواهد درخشید.
یقین نمی رود از یاد،به دهر زحمت صیاد
براو درود خداباد،به آن همای صلابت
دبیر جبهه ایستادگی اصفهان همجنین نوشت؛ ای شهدای عزیز خان طومان، بی شک دنیا از نام شما روشن است، و ماندگارترین فصل قصه همه خوبان گیتی شمائید، شمایی که به ما عزت دادید، شمایی که عندربهم یرزقون شدید، شمایی همانند آیه های قرآن مقدس و نورانی هستید و راه را به ما گمشدگان در جهنم سوزان دنیا نشان دادید،درودتان باد تا قیامت
دبیر جبهه ایستادگی در متن خود همجنین اشاره کرد؛
خالقان این حماسه عظیم که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد چراغی مقدس شده اند که پاداش آن برای ما امنیت، سلامت و برای ایشان جاودانگی، بقا همیشگی و قرب الهی به ارمغان آورده است؛ همانا اینان مصداق بارز آیه اولئِک اَلذینَ امتَحَن الله قلوبِهم للتقوی… هستند.
در پایان دبیر جبهه ایستادگی اصفهان
بازگشت پیکر پاک شهدای بزرگ خان طومان؛ شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی فر از مازندران ، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید محمد سلمانیان از استان البرز و شهید محمد نظری از استان خوزستان را به ایران اسلامی گرامی داشته و مراتب تسلیت و تهنیت به همه عاشقان و دلسوختگان مکتب عاشورا خصوصا خانواده های صبور این لاله های آسمانی ابزار واعلام داشت؛ ما به احترام مقام شامخ و بی منتهای این شهدای گرانقدر تمام قد تا آخر ایستاده ایم وسر تعظیم فرود می آوریم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x