اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

احمد رضاکمالی سروستانی: واحدهای تولیدی تعطیل را فعال کنیم / از لحاظ ساختار اقتصادی و تک محصولی انجیر از مزیت های فراوانی برخوردار است

احمدرضا کمالی سروستانی: واحدهای تولیدی تعطیل را فعال کنیم / از لحاظ ساختار اقتصادی و تک محصولی انجیر از مزیت های فراوانی برخوردار است.

احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان

فرماندار استهبان :

واحدهای تولیدی تعطیل را فعال کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان در این دیدار و در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان که در حاشیه دیدار برگزار شد به فعال کردن واحدهای تولیدی که به هر دلیلی تعطیل و راکد شده اند تأکید کرد و گفت: این واحدها را جزو اولویت های خود قرار دهیم و آنها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم چرا که معتقدیم جهش تولید با فعال کردن این واحدها سریع تر محقق میشود.

احمد رضا کمالی سروستانی افزود: شهرستان استهبان به لحاظ ساختار اقتصادی و تک محصولی انجیر از مزیت های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت ها می تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق تر از سایر مناطق کند.
 
استقرار و اجرای طرح های سرمایه گذاران متقاضی در نقاط مختلف شهرستان استهبان،که در نواحی صنعتی باشد هم بحث و تبادل نظر شد.و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی در خصوص ابن مورد اعلام آمادگی کرد .

لازم به توضیح است به استناد آمارهای ارائه شده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی با تلاش فرمانداری ومجموعه ادارات عضو کارگروه سرمایه گذاری واشتغال شهرستان حجم تقاضا وسرمایه گذاری در شهرک صنعتی در ۱۶ ماهه اخیر ۴ برابر افزایش یافته که نیاز به گسترش شهرک لازم وضروی است.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x