اجتماعی استان اصفهان جنوب شرق شمال غرب مرکزی

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: کمترین اثر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین کارکنان بهره وری آنان در محیط کار به بهترین وضوح مشاهده کرد

جلسه شورای فرهنگی مخابرات منطقه  اصفهان  برگزار شد.

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: کمترین اثر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین کارکنان بهره وری آنان در محیط کار به بهترین وضوح مشاهده کرد.

جلسه ماهانه شورای فرهنگی مخابرات منطقه اصفهان با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که با هدف بررسی  عملکرد این شورا و سیاستگذاری های فرهنگی آینده در محل سالن اجتماعات ستاد منطقه برگزار شد. ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری مراسم شهادت امام سجاد (علیه السلام ) اهتمام به امور فرهنگی را از مهم ترین رئوس کاری خود دانست و گفت : کمترین اثر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین کارکنان را می توان در  افزایش مولفه های بهره وری آنان در محیط کار به وضوح مشاهده کرد.

 من هم به نوبه خود از هیچ کمکی در راستای تعالی فعالیتهای شورای فرهنگی دریغ نخواهم کرد و امیدوار هستم با تغییراتی که در ساختار و اعضاء این شورا صورت گرفته به زودی شاهد تحول چشمگیری در زمینه فرهنگی مخابرات منطقه باشیم.

حجت الاسلام کیانی رئیس شورای فرهنگی مخابرات منطقه اصفهان نیز ضمن ارائه گزارشی از  فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته به بیان چشم اندازهای آینده شورا پرداخت و گفت : بحمدالله با نظرات کارشناسی و تخصصی برنامه مدونی در زمینه فعالیتهای فرهنگی در مجموعه مخابرات تهیه شده که اجرایی شدن آن همت متعالی و مضاعف همه اعضاء شورا را می طلبد.

در پایان اعضاء به طرح مسائل ؛ برنامه ها و  نقطه نظرات خود در راستای اهداف این شورا پرداختند.

رویا مردانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x