اجتماعی استان جنوب فارس

فرماندار استهبان در دیدار با امام جمعه شهرستان: به رغم تحریم ها، پیشرفت های خوبی داشته ایم

فرماندار استهبان در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: در شرایط فعلی کشور ما با ظالمانه ترین تحریم های دولت امریکا مواجه است اما به لطف خدا نه تنها درجا نزده ایم بلکه این چالش ها باعث پیشرفت های خوبی هم در کشور شده است.

به مناسبت همفته دولت فرماندار استهبان به همراه جمعی از مدیران ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ در این دیدار احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت  ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و در ادامه  اظهار داشت: بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع، ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه‌روزی زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان استهبان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرماندار استهبان در ادامه به ارائه آمار وارقام پیشرفتها ،طرحها وپروژه های شهرستان در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سالیان اخیر، پیشرفت های شایان توجهی به رغم مشکلات موجود در کشور رخ داده است  و به رغم تنگ تر شدن حلقه تحریمها، دولت با برنامه ریزی منسجم وکارا اقدامات در خور توجهی انجام داده است.

ریاست شورای تامین شهرستان ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین در برنامه ریزی وحفظ امنیت هیئات عزاداری از تعامل خوب مردم وبویژه مسئولین هیئات مذهبی نسبت به رعایت دستورالعمل ها تقدیر و افزود: مردمی که این چنین شور وشعور حسینی را در هم آمیخته ونشان میدهند دلداده حسین هستند لایق بهترین ها و در شان خدمت هستند، پس همه مسئولین باید قدر این نعمت را دانسته ودر خدمت رسانی از هم پیشی بگیرند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین خاوری، امام جمعه استهبان، ضمن تشکر و قدردانی از حضور فرماندار و رؤسای ادارات در دفتر ایشان و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است و اظهار نمود : ارائه این آمار واطلاع رسانی در جامعه می تواند موجب دلگرمی بیشتر مردم شود وبرنامه‌ریزی برای تحقق جهش تولید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به این نام نامگذاری شده باید رسالت و اولویت اصلی مدیران باشد.

وی درادامه سخنان خود از اهمیت تعامل و وحدت بین مسئولین ومردم سخن گفته واتحاد بین مسئولین را عامل موفقیت در امور وخدمت رسانی دانستند.

لازم به توضیح است رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در این جلسه با تبیین جایگاه امامت جمعه به اهمیت وشجاعت در احیای امر به معروف ونهی از منکر سخنانی بیان کرد.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x