اجتماعی استان جنوب فارس

فرماندار استهبان: افزایش سازمان های مردم نهاد افزایش خدمت رسانی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، فرماندار استهبان همزمان با روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در بازدید از مؤسسه امام صادق (ع) و ارمغان سلامت به ضرورت تشکیل این نهاد های مردمی اشاره کرد و گفت : سمن ها از اهمیت بسیار ویژه ای در خدمت رسانی برخوردار هستند و ضرورت دارد از لحاظ کمی نیز افزایش یابند….

همزمان با روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، فرماندار شهرستان استهبان به همراه تعدادی از رؤسای ادارات از از مؤسسه امام صادق (ع) و ارمغان سلامت بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته از سوی این تشکل‌های مردمی تقدیر کرد.

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ کمالی سروستانی با بیان پیشینه ای از تشکل های مردم نهادگفت: سمن‌های استهبان دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که کم نظیر است، بهره‌گیری از توانمندی تشکل‌های مردمی بعنوان بازوان دولت را نیاز تمام ادارات و ارگان‌ها دانست و افزود: سمن هاستون های جامعه هستند که در جهت رونق امور بایدقسمتی ازامورجامعه به تشکلهای مردمی محول شود .

وی ادامه داد : هر چه این سازمان ها بیشتر باشد از نظر خدمات رسانی بهتر عمل می کنند که اصل و معیار جوامع بین المللی در تعداد و کیفیت تشکل هاست.

در این دیدار مدیر مؤسسه خیریه امام صادق (ع) گزارشی از فعالیت های این مؤسسه در یک سال اخیر را بیان کرد .

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x