دسته‌بندی نشده

دوّمین جلسه ی تمرینی گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی و با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

دوّمین جلسه ی تمرینی گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی و با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، گروه موسیقی مانوش با همکاری انجمن ادبی مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان و با حضور محمّدامین فردوسی شاعر، ترانه سرا، دکلماتور، خواننده و سرپرست مانوش بند، سید محسن یزدانی کچویی استاد آواز و خواننده، جواد نمازیان نجف آبادی نوازنده سنتور، مریم شاهسون و آفرین ولی پور نوازندگان دف و الهام جلالی جلال آبادی نوازنده تنبک با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی دوّمین جلسه تمرینی خود در سال ۹۹ را برگزار کرد.

استقبال هنرمندان از فراخوان جذب نوازندگان و همخوان ها بی نظیر بود.

محمّدامین فردوسی شاعر، ترانه سرا، دکلماتور، خواننده و سرپرست گروه موسیقی مانوش ضمن تشکر از همکاری منسجم سایر اعضای گروه برای جذب نوازنده و همخوان و تبلیغات گسترده در گستره ی مجازی به خبرنگار احوال نیوز گفت: استقبال هنرمندان از فراخوان جذب نوازندگان و همخوان ها بی نظیر بود و ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همکاری با این گروه موسیقی از طریق دایرکت صفحه رسمی اینستاگرام مانوش بند به آیدی (@manoosh_band) پیام بدهند و با مدیران این صفحه در ارتباط باشند.

فردوسی یادآور شد که در ابتدای فروردین ماه امسال (۱۳۹۹) با شاعر توانمند کشور حضرت استاد عبّاس شاه زیدی «خروش اصفهانی» پیرامون اجرای قصیده ای بی بدیل از ایشان تحت عنوان «سوره ی انگور» رایزنی کرده که موافقت ایشان را در پی داشته است. فردوسی افزود: در همان زمان ملودی این اثر در دستگاه شور دشتی و گوشه های قَرَچه و عُشّاق توسط وی ساخته و تمرین اعضا بر روی اثر با توجه به شیوع کرونا به صورت دورکاری از طریق گروه مجازی پیگیری شده است. وی خاطر نشان کرد: سایر اعضای گروه از این که این قصیده برای اولین بار در گروه موسیقی مانوش اجرایی خواهد شد، بسیار خرسندند.

فردوسی در پایان گفت: اگرچه برای نهایی کردن تصنیف پروسه ی زمانی تعریف کرده ایم اما با توجه به شیوع کرونا با محدودیت های فراوانی مواجه هستیم اما آن چه که مسلّم است این تصنیف مانند آثار قبلی و بزودی از طریق صفحه ی مانوش بند منتشر خواهد شد.

گفتنی است اسامی همخوان های محترمی که در دوّمین جلسه ی تمرینی گروه موسیقی مانوش در سال ۹۹ حضور به هم رساندند به شرح زیر است:

مینا حاجی جانی
شهربانو (شیرین) خسروی شهماروندی
ناهید رفیعی
سپیده صادقیان _ کوچک ترین عضو گروه
سمانه نجفی ریاخونی

همچنین عکاسی و فیلمبرداری از این برنامه به ترتیب توسط سرکار خانم سمانه نجفی ریاخونی و جناب آقای محمودامینی انجام شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x