دسته‌بندی نشده

گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی فعالیت خود را آغاز کرد.

گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، گروه موسیقی مانوش به سرپرستی محمّدامین فردوسی با همکاری انجمن ادبی مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان بعد از چهار ماه وقفه به علت شیوع کرونا، فعالیت خود را آغاز کرد.

از حضور نوازندگان افتخاری استقبال می کنیم.

محمّدامین فردوسی شاعر، ترانه سرا، دکلماتور، خواننده و سرپرست گروه موسیقی مانوش ضمن تشکر از سایر اعضا به ویژه بزرگوارانی که از شهرستان های اطراف اصفهان جهت شرکت در اولین جلسه ی تمرینی این گروه موسیقی در سال ۹۹ حضور به هم رساندند به خبرنگار احوال نیوز گفت: از حضور نوازندگانی که به صورت افتخاری و در سبک تلفیقی «پاپ_سنتی» فعالیت می کنند، استقبال می کنیم. فردوسی ادامه داد: در رابطه با جذب اعضا هیچ محدودیتی از نظر سن و جنسیت افراد نداریم و یادآور شد که با توجه به حضور ارزشمند استاد آواز جناب آقای سید محسن یزدانی کچویی در این گروه موسیقی و تسلط ایشان بر روی گوشه ها و ردیف های آوازی و همچنین با وجود هنرمند شایسته جناب آقای رایان جعفری نوازنده ی سنتور و تار و تسلط ایشان بر دستگاه های موسیقی، فضای بسیار مناسبی برای نوازندگان فراهم است تا با نظارت هر دو بزرگوار در گروه فعالیت کنند و بدرخشند. وی افزود: گروه موسیقی مانوش با توجه به توانمندی های خود دو وجه تمایز عمده با سایر گروه های موسیقی دارد، نخست آن که ملودی شعرها و ترانه ها توسط ایشان ساخته شده و با نظرات استادان گروه پردازش می شود همچنین این گروه موسیقی در گستره ی مجازی فعالیت منسجم دارد. فردوسی از اجرای شعرها و ترانه هایی با درون مایه عاشقانه و آیینی در آینده ای نه چندان دور خبر داد و خاطر نشان کرد مانوش بند برای ضبط جدیدترین اثر خود به پشتیبانی مالی نیاز دارد و علاقه مندان می توانند از طریق صفحه ی رسمی اینستاگرام این گروه موسیقی به آدرس (manoosh_band) با مدیران این صفحه در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است اسامی اعضای محترمی که در اولین جلسه ی تمرینی گروه موسیقی مانوش در سال ۹۹ حضور به هم رساندند به شرح زیر است(اسامی به ترتیب حروف الفبا) :

رایان جعفری – سنتور و تار

ناهید رفیعی – دکلماتور و همخوان

سپیده صادقیان – دکلماتور و کوچک ترین عضو گروه

پریسا عسگری – دکلماتور و همخوان

زهرا غلام پور – نوازنده دف

سمانه نجفی ریاخونی – همخوان

آفرین ولی پور – شاعر، دکلماتور و همخوان

سید محسن یزدانی کچویی – آواز

گفتنی است عکاسی و فیلمبرداری از این برنامه توسط سرکار خانم سارا رمضانی انجام شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x