اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

با کمال تأسف و تأثر مهندس مصطفی زارع پور استاد مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان درگذشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، مهندس مصطفی زارع پور استاد مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان – گروه آب و محیط زیست، در اثر عارضه ی قلبی و همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

مهندس زارع پور استادی فرهیخته، بزرگ مردی خیرخواه و الگویی تمام عیار برای شاگردان خود بودند.

محمّدامین فردوسی هنرمند و شاعر جوان کشور و فارغ التحصیل مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان ضمن عرض تسلیت به کانون داغ دیده زارع پور و طلب صبر از خداوند متعال برای همسر بزرگوار و فرزندان گرامی ایشان به خبرنگار احوال نیوز گفت: مهندس زارع پور استادی فرهیخته، بزرگ مردی خیرخواه و الگویی تمام عیار برای شاگردان خود بودند و ادامه داد: هر چند بیش از یک دهه از فارغ التحصیلی وی در مجتمع اصفهان می گذرد اما در تمامی این سال ها همواره از رهنمودها و راهنمایی های مهندس زارع پور بهره می برده است. وی افزود: اگرچه این گونه مرگ های ناگهانی باور ناپذیز، غم انگیز و بسیار دردناک است اما تلنگری است تا قدر با هم بودن و کنار همدیگر بودن را بیشتر بدانیم. فردوسی همچنین سه بیت از سروده های خود را به مرحوم مغفور مهندس مصطفی زارع پور تقدیم کرد که در ادامه خواهید خواند:

به سر خاکم اگر می آیی
حمد و توحید و صف و ناس بخوان

من مُریدِ منشِ عبّاسم
دو سه خط روضه ی عبّاس بخوان

اهل تزویر نبودم همه عمر
غزلی از سر اخلاص بخوان

محمّدامین فردوسی

لازم به ذکر است به مناسبت هفتمین روز درگذشت آن عزیز تازه سفر کرده مجلس یادبوی (مردانه و زنانه) در روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ بر سر مزار آن مرحوم در باغ رضوان اصفهان، قطعه ۵۳، بلوک ۵ برگزار می گردد.

تشریف فرمایی شما سروران گرامی و ارجمند در این مجلس موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x