اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

فردی که با انتشار مطالب غیر واقعی پیرامون نحوه انتقال ویروس کرونا به کشور انجام می داد توسط پلیس فتا ی شهرضا دستگیر شد

فردی که با انتشار مطالب غیر واقعی پیرامون نحوه انتقال ویروس کرونا به کشور انجام می داد توسط پلیس فتا ی شهرضا دستگیر شد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: فردی که با انتشار مطالب غیر واقعی پیرامون نحوه انتقال ویروس کرونا به کشور در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده بود در عملیات پلیس فتای این شهرستان دستگیر شد.

” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین رصد و پایش فضای مجازی با یک صفحه ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شدند که اقدام به انتشار مطالب غیر واقعی پیرامون نحوه انتقال ویروس کرونا به کشور و… می کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مطالب این صفحه، باعث تشویش اذهان عمومی شده بود موضوع با حساسیت ویژه ای از سوی کارشناسان پلیس فتا پیگیری و سرانجام با بکارگیری یکسری اقدامات علمی و تخصصی دائر کننده این صفحه که عامل اصلی شایعه پراکنی در فضای مجازی بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: از مردم می خواهیم اخبار مربوط به بیماری کرونا را از طریق رسانه های معتبر و رسمی کشور پیگیری کرده و به شایعات غیر واقعی که به صورت مغرضانه در فضای مجازی منتشر و با این کار سلامت روانی مردم را به خاطر می اندازند اعتنا نکنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x