اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بهروز ترکزاده : اقتصاد هر کشوری بنابه ارز بین المللی خواهد بودکه وارد کشور می شود

بهروز ترکزاده : اقتصاد هر کشوری بنابه ارز بین المللی خواهد بودکه وارد کشور می شود

 

واسطه گران در رده بالای تولید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، واسطه گران همراهان همیشگی صنعت ، افرادی که از تولیدات به دست آمده دیگران جیب های خالی شان را پر کرد ه اند . همان یاران قدیمی که سالها است دست از تولید برداشته و با فکرشان کارها را انجام می دهند و کسانی که هیچگاه تولیدکننده نبودند و نخواهند بود بلکه افرادی سودجو و فرصت‌طلبی هستند که کمر به از کار افتادن چرخه اقتصاد دارند.

پایگاه خبری احوال نیوز ، چرخی که سنگ ریزههای را در زیر خود تکه تکه می کند و گاه حرکت آن را به شماره می‌اندازند. آنها دلالان صنعت هستند.

 بهروز ترکزاده ، صنعت کاربه خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت:باید  به این موضوع  نگاه کرد که ، اقتصاد هر کشوری بنابه ارز بین المللی خواهد بودکه وارد کشور می شود و تمام وارد کننده ها و تولید کننده ها حتی ، مصرف کننده ها در این چرخه زنجیر واربه هم مرتبط خواهند شد. یک  وارد کننده مواد اولیه را وارد میکند . برای تولید کننده یا نفر بعدی می فرستد  ( هر تولیدی که باشد) تولید کننده مواد  را مونتاژ و ساخت را انجام خواهد داد.و بعد در بازارنفر سوم  به دست مصرف کننده خواهد رسید به همین صورت پیش می روداین چرخش خارج و وارد  کننده ارز است تا زمانی که  ،  ارز  کشوری  به خاطر مسائل بین المللی در  خطر باشد و وارد کننده برای ورود جنس به کشورش با مشکل رو به رد شود مجبور به کم وارد کردن محصول برای تولید کننده می شود وبا  گران شدن محصول در نتیجه  تولید کننده هم مجبور به تولید کمتر خواهد شد وبا  گران شدن تولیداکنون به دست مصرف کننده خواهد رسید  که باید این تولیدات را خریداری کند و مصرف کننده مجبور به خریدن یا نخریدن تولید است .به همین صورت از وارد کننده،تا تولید کننده ِ  ، مصرف کننده  ،همه و همه در عرض مدت کوتاهی  به بن بست خواهندرسید .

وی افزود: پس با کمی بودجه رو به رو خواهند شد گروه اول :  وارد کننده ها در رابطه با چیز هایی که وارد می کنند (مواد خام) را  دست بدست می کنند و پای واسطه هایعنی  یاوران قدیمی صنعت کاران به میان خواهد آمد.

در گروه بعدی تولید کننده های بزرگتر مجبور به فروش محصولات خود  به خرده فروشان خواهند شد چون قادر به تولید کردن نیستند و اعتبار خود را از دست داده اند در نتیجه گردونه این اقتصاد جابجا می شودو واسطه گران هم در بین رده اول وارد کننده و دوم تولید کنندگان قرار می گیرند .

جالب تراین  است که بگوییم واسطه گران در بین مصرف کننده ها هم  با خرید و فروش محصولات نبض بازار را در دست می گیرند .

اگر برایشان فکری نشودهمیشه در بالایی چرخه  صنعت خواهند ماند

رویا مردانی

انتهای خبر/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x