اجتماعی اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

سرهنگ” محمد حسین باباکلانی : دستگیری ۳ نفر از عوامل آتش زدن بانک ملت در نجف آباد

 سرهنگ” محمد حسین باباکلانی : دستگیری ۳ نفر از عوامل آتش زدن بانک ملت در نجف آباد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش زدن بانک ملت در حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمد حسین باباکلانی، با اعلام این خبر گفت: به دنبال آشوب هایی که عده ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین ایجاد کردند، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی اتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران این فرماندهی با یک کار ویژه اطلاعاتی و بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند یکی از کسانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشته و اقدام به تخریب و آتش زدن بانک ملت در میدان امیرآباد شهرستان نجف آباد کرده بود را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: این فرد پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و متقن پلیس به بزه ارتکابی خود اقرار و دو نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کرد که آنها نیز دستگیر و هر ۳ نفر با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باباکلانی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل و عناصر اصلی ایجاد اغتشاش و نا امنی در شهرستان نجف آباد به طور ویژه در دستور کار است و تمامی این افراد در اسرع وقت به دست قانون سپرده می شوند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x