اجتماعی استان اقتصادی چندر رسانه دسته‌بندی نشده

وزیر هفته پیش و وزیر این هفته!

 پایگاه خبرگزاری احوال نیوز، به نقل از روزنامه نصف جهان: رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه دیروز مجلس گفته است: «ما می‌دانستیم گرانی بنزین روی قیمت بقیه کالا‌ها تأثیر می‌گذارد، آمار شکایت‌ها از روز گرانی بنزین بیش‌تر شده و ۴۵ درصد بر پرونده‌هایی که به تعزیرات آمده، افزوده شده… ما فقط دنبال مبارزه با جو روانی گرانی بوده‌ایم.»

این اظهارات وزیر صنعت در حالی است که او ۲۹ آبان ۹۸ با صراحت گفته بود دلیلی برای گرانی کالا‌ها وجود ندارد. او حتی تأکید کرده بود: حتی برای حمل ونقل جاده‌ای و کامیون گازوئیل مصرف می‌شود و دلیلی برای گرانی وجود ندارد.

رحمانی این اظهارات را در همایش اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای عنوان کرده و گفته بود: نباید با اجرای سهمیه‌بندی بنزین، موج گرانی برجامعه سوار شود. او گفته بود: در گذشته این اتفاق افتاده و هر وقت بنزین گران شده مردم فکر کردند همه چیز باید گران شود. در این چند روز بیشترین تمرکز بر این بوده که جلوی بار روانی افزایش قیمت گرفته شود.

همزمان با رحمانی، سایر مسئولان وزارت صنعت نیز تأکید کرده بودند که هیچ خبری از گرانی نخواهد بود. به طور مثال، یدا…صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: مردم نگرانی نداشته باشند. با تشدید نظارت بر بازار هیچ کالای وارداتی یا داخلی رشد قیمت نخواهد داشت.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x