اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

کشف ۲ میلیون دلار تقلبی قبل از توزیع در بازار / در این عملیات ۳ مفسد اقتصادی دستگیر شدند

کشف ۲ میلیون دلار تقلبی قبل از توزیع در بازار / در این عملیات ۳ مفسد اقتصادی دستگیر شدند

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در یک عملیات سنجیده و ضربتی از توزیع ۲۰ هزار ۱۰۰ دلاری تقلبی در بازار جلوگیری و ۳ نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی دلارهای تقلبی تولید و قصد توزیع آنها را دارند ، بلافاصله یک گروه مجرب از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی ۲۰ هزار عدد ۱۰۰ دلاری تقلبی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اقدام به موقع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس اصفهان از ورود این دلارها به بازار و اختلال در سیستم اقتصادی کشور پیشگیری کرد، بیان داشت: در این عملیات ۳ مفسد اقتصادی نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده که ان شاءالله این پلیس با تمام توان از وقوع جرایم اقتصادی پیشگیری می کند .

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوع های مشکوک می تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم داشته باشد./

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x