اجتماعی استان جنوب فارس

۱۲ هکتار اراضی ملی استهبان از زمین‌خواران بازگردانده شد

۱۲ هکتار اراضی ملی استهبان از زمین‌خواران بازگردانده شد

 ۱۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان استهبان از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای احکام صادره از مراجع قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استهبان یکشنبه به خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت: در۶ ماهه سال جاری با صدور هشت رای قطعی از محاکم قضایی بیش از ۱۲ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از چنگال زمین خواران خارج و تحت مالکیت قطعی دولت قرار گرفت.

مجاهد مهدی علیشاهی ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از پدیده زمین خواری و با حمایتهای همه جانبه دستگاه قضایی، عوامل انتظامی و نیز همکاری‌های بی دریغ فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی استهبان با اشاره به سوء استفاده برخی افراد سودجو و متصرفان اراضی ملی در تخریب و تصرف این عرصه ها،اظهار داشت: عرصه های منابع طبیعی بخش مهمی از سرمایه ملی و متعلق به همه نسل ها است و حفاظت مستمر و دائمی از این عرصه ها از وظایف و تکالیف اصلی منابع طبیعی است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، تخلف و آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x