اجتماعی استان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه چهار محال و بختیاری دسته‌بندی نشده

۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد وجود دارد.

۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد وجود دارد.

وجود ۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در شهرکردپایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در اولینجشنواره ایمنی بیمار در شهرکرد گفت: یک هزار و ۳۴۳ پست بلاتصدی کادر پرستاری شامل گروه‌های هوشبری، بهیار و اتاق عمل و ۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در این دانشگاه وجود دارد.

او افزود: برای جذب این نیرو‌ها نیازمند مجوز استخدام و تأمین بودجه لازم هستیم.

صالحی فرد، تعداد نیرو‌های طرحی و پیام آور دانشگاه را یک هزار و ۱۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: با توجه به ابلاغ وزارت مبنی بر ممنوعیت تمدید قرار داد همکاری نیرو‌های طرحی و خروج، به زودی ۴۰۰ نیروی پرستاری این دانشگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

او خواستار پیگیری این موضوع از سوی مریم حضرتی معاون مراقبت‌های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و ادامه داد: مطالبات پرسنلی تمام نیرو‌ها از دیگر مشکلات دانشگاه است.

صالحی فرد با بیان اینکه اضافه کار و کارانه پرسنل این دانشگاه به مدت یکسال و سایر حقوق آنان از جمله حق لباس، ایاب و ذهاب آن‌ها برای طولانی مدت به تعویق افتاده است گفت: نیرو‌های کادر پرستاری از جمله نیرو‌هایی هستند که علی رغم به تعویق افتادن مطالباتشان همچنان با میل و رغبت به بیماران خدمت ارائه می‌کنند.

اولین جشنواره ایمنی بیمار با حضور استان‌های اصفهان، یزد، کاشان، تهران و چهارمحال و بختیاری دیروز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد و تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x