به گزارشپایگاه خبری احوال نیوز، سید حمیدرضا مجتبوی دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، با اشاره به نامه جمعی از اصلاح‌طلبان و درخواست آنها برای مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا گفت: امروزه در برهه‌ای از زمان قرار داریم که جنایت‌های آمریکا علیه بشریت، بیش از هر زمان دیگر، مشهود است. تحریک و پشتیبانی جنگ علیه ملت مظلوم یمن و حمایت از اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی در قدس شریف تنها نمونه‌هایی از رفتار ظالمانه و مستکبرانه آمریکاست. حال آنکه دشمنی آمریکا با ملت ایران نیز سبقه تاریخی دارد و بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب و با دخالت‌های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در جنگ تحمیلی و زدن هواپیمای مسافربری ایرانی تا برهه کنونی و مداخله در فتنه 88 و انجام انواع تحریم‌ها و توهین‌های مکرر به مردم ایران که نمونه اخیرش در ارتباط با ورزشکاران عزیزمان را شاهد بودیم؛ همه تنها بخشی از دشمنی‌های همیشگی شیطان بزرگ است. و چه خوب گفت امام راحل که اگر امریکا «لا اله الا الله» هم بگوید ما آنرا قبول نداریم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: چه شده که سبک مغزان، دم از مذاکره «بی قید و شرط» با آمریکا می‌زنند؟ آیا تجربه تلخ برجام، که هنوز مدت زیادی از پاره شدنش و اثبات مجدد بدعهدی امریکا نمی‌گذرد؛ بس نبود؟

وی گفت: شاید اینان از جناح‌های فکری و سیاسی مختلفی باشند اما الحق که با آنانی که خود را به حماقت زدند، یکسانند. اینها در نامه خود گفته‌اند: «هر اختلافی روزی به پایان می‌رسد». آیا قرآن هم نخوانده‌اند؟ باید خوب بدانند که نزاع و جنگ میان حق و باطل تمام نمی‌شود مگر به نابودی کامل باطل.

مجتبوی ادامه داد: در جای دیگری از نامه گفته شده، گذشته را باید چراغ راه آینده ساخت. این حرف خوبی است. به همین جهت، ما تجربه تلخ برجام و شیرینی احقاق همبستگی و شعار «نه شرقی نه غربی» در زمینه قدرتمندسازی دفاعی و موشکی را، چراغ راه کرده و تلاش می‌کنیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر قدرت داخلی، مشکلات اقتصادی را نیز از میان برداریم تا مگس صفتان بر زخم اقتصاد ننشسته و مطابق اهداف خود نسخه خارجی نپیچند.

دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: توصیه‌ ما به این افراد این است که اگر در خواب خوش غفلتید، از خواب بیدار شده و دست فریبی که به سویتان دراز شده است را پس بزنید و بدانید آمریکا تضمینی، جز تضمین خلف مجدد وعده و عهد شکنی، به شما نمی‌دهد و اگر خود را به خواب زده اید؛ بدانید ملت ایران مقابل دشمنان دیرینه خود محکم و استوارند و علاقه ای به نصایح آنان و سرسپردگانشان ندارند. باید یاد آوری کرد این گفته ها ی هماهنگ به احتمال زیاد از خارج از کشور به تعدادی اصلاح طلبان دیکته می شود و آنها هم وظیفه ی خود را در قبال دشمن به خوبی انجام می دهند.

افکار نیوز

انتهای پیام/*