آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تهران جنوب چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

تحصن نمایندگان در اعتراض به عدم اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور + یک طرح جنجالی

بار دیگر امضاء‌های طرح سوال از رئیس جمهور از حدنصاب افتاد و این موضوع حاشیه‌هایی را در صحن علنی به دنبال داشت.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز ،  در حالیکه قرار بود در صحن علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۸ خردادماه) طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود، اما به دلیل از حد نصاب افتادن تعداد امضاء‌ها این کار میسر نخواهد شد.

نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت که تا ۱۲ شب گذشته حدود ۵۰ نفر از نمایندگان امضای خود را برای سوال از رئیس جمهور پس گرفتند.

این موضوع باعث شد طراحان اصلی سوال از رئیس جمهور به جایگاه هیئت رئیسه رفته و با وکیلی به عنوان مسئول اعلام وصول طرح‌ها و سوال‌ها به گفتگو بپردازند.

ذوالنور، کوچکی‌نژاد، کریمی‌قدوسی و … از نمایندگانی هستند که با وکیلی به مدت ۱۰ دقیقه صحبت کردند، اما بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات برای بار دوم پشت جایگاه هیئت رئیسه بر روی زمین نشسته و تحصن کردند.

وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس، اما همچنان مشغول صحبت و مذاکره با ذوالنور و دیگر نمایندگان است تا آن‌ها را قانع کند.

پیش از این هم، قرار بود طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود، اما تعدادی از نمایندگان امضاء‌های خود را پس گرفتند که بار دیگر این سوال از حدنصاب افتاد.

برخی منابع نیز از مذاکرات دولتی‌ها با نمایندگان و دعوت آن‌ها به صرف افطار و شام برای پس گرفتن امضاء‌ها خبر داده بودند.

دانشجو

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x