آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر بین الملل تهران جنوب چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

32 سرنشین کشتی نفت کش جان باختند/ کشتی غرق شد

 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد؛

 

32سرنشین کشتی نفت کش جان باختند/ کشتی غرق شد

 

  به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خبر کشته شدن همه افسران نفتکش و مفقودین را تایید می کنم به جز 3 جسد دیگر که امروز پیدا شد از سایر مفقودین خبری در دست نیست.

 

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: خبر کشته شدن همه افسران نفت کش و مفقودین را تایید می کنم و متاسفانه کشتی غرق شد.

 

وی از پیدا شدن 3 تن از دریانوردانی که در سانحه ناپدید شده بودند خبر داد و تاکید کرد که به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نیستند و باید منتظر جواب آزمایشات DNA برای تشخیص هویت باشیم.

 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: کشتی غرق شد و متاسفانه خبری از سایر مفقودین این نفت کش در دست نداریم.

 

راستاد تصریح کرد: امدادرسانی تا دیشب ادامه داشت ولی به دلیل انفجاری که رخ داد عملیات امدادرسانی متوقف شد و در حال حاضر و با تاسف خبر غرق شدن نفت کش را اعلام می کنم.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x