فرهنگ و هنر

«یعنی درد» سوم خرداد منتشر می‌شود/ تقدیم اثر به گورخواب‌ها

با صدای رضا صادقی

«یعنی درد» سوم خرداد منتشر می‌شود/ تقدیم اثر به گورخواب‌ها

تازه ترین آلبوم رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان سوم خرداد ماه با عنوان «یعنی درد» در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

به گزارش احوال از  خبرگزاری مهر، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ سوم خرداد ماه تازه ترین آلبوم خود با عنوان «یعنی درد» را توسط موسسه «آوای هنر» منتشر می کند. در این اثر که در آن حضور رضا صادقی در حوزه ترانه سرایی و آهنگساز پر رنگ تر به نظر می آید، مهران خالصی به عنوان تنظیم کننده بیشتر قطعات حضور دارد.

صادقی آلبوم «یعنی درد» را به گور خواب‌ها، خیابان نشینان ناچار، دخترخوانده‌اش ایران، کودکان کوره آجرپزی شمس‌آباد و کارگران تقدیم کرده است.

«حال بارون»، «منو یادت» و «من دوسِت دارم» و قطعه بندرعباسی «دل بی غم» از جمله قطعات تازه ترین آلبوم رضا صادقی هستند که چندی پیش در قالب موزیک ویدیو منتشر شد. این در حالی است که از پنج قطعه این آلبوم موزیک ویدیوهایی تولید شده که به زودی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

«پیرهن مشکی»، «وایسا دنیا»، «یکی بود یکی نبود»، «دیگه مشکی نمی پوشم»، «همین…»، «فقط گوش کن» و «شب بارونی» از جمله آثاری هستند که تاکنون با خوانندگی رضا صادقی در بازار موسیقی منتشر شده است. این خواننده طی ماه های اخیر فعالیت های مستمری نیز در عرصه برگزاری کنسرت های داخلی و خارجی  داشته که از آن جمله می توان به برگزاری اجراهای صحنه ای در دوسلدورف آلمان، اصفهان، قشم، زاهدان، تهران، کازرون و اهواز اشاره کرد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x