دسته‌بندی نشده سیاسی

عربستان غذای دلخواه ترامپ را سرو می‌کند

درحالی که رئیس جمهور آمریکا امروز در نخستین سفر خارجی‌ خود به عربستان می‌رود دولت ریاض تصمیم گرفته برای خشنودی ترامپ غذاهایی را سرو کند که باب طبع وی است و یکی از آنها استیک با سس کچاپ است.
به گزارش  جنوب نیوز، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، بسیاری از مقام‌های آمریکایی بیم آن را دارند که سفرهای خارجی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دلیل تغییر در موقعیت‌های زمانی، هتل‌های ناآشنا و غذاهایی که او تا به حال نخورده باعث شود ترامپ سفرهای خارجی را بر عهده مایک پنس، معاونش بگذارد.
ترامپ قرار است در این سفر به عربستان، اراضی اشغالی و واتیکان برود و در دو نشست یکی در بروکسل و دیگری در سیسیل، ایتالیا شرکت کند.
این نخستین سفر خارجی ترامپ از زمان روی کار آمدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکاست؛ کسی که تا به امروز تنها در کاخ سفید بوده و دوستانش در اطرافش بودند و کارمندان می‌دانستند که او چه غذاهایی را دوست دارد بخورد و دمای اتاقش باید چقدر باشد تا احساس راحتی کند.
ترامپ پس از جیمی کارتر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نخستین رئیس جمهوری است که در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش سفر خارجی نداشته است.
در این سفر همچنین تقریبا تمامی مقام‌های ارشد کاخ سفید و همچنین ملانیا ترامپ، همسرش همراهش خواهند بود.
سفر به خارج از اولویت‌های ترامپ نبوده و بسیاری از کارهای تجاری‌اش را پیش از آنکه رئیس جمهور شود در مارالاگو، فلوریدا یا سایر املاکش در آمریکا انجام داده است و تنها توقف‌های کوتاهی در کشورهای دیگر برای دیدار با شرکای تجاری‌اش داشته است.
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x