سیاسی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب: هرگونه مناظره باید زنده برگزار شود

جبهه مردمی نیروهای انقلاب: هرگونه مناظره باید زنده برگزار شود

 
جبهه مردمی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید می‌کند که هرگونه مناظره انتخاباتی میان کاندیداها باید زنده برگزار شود.

به گزارش گروه سیاسی احوال و به نقل از خبرگزاری تسنیم، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلانی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد:‌ اعلام تصمیم نهایی شورای محترم نگهبان قانون اساسی به معنای برداشته شدن گامی مهم در جهت مهیا شدن ملت بزرگ ایران برای برگزاری یک انتخابات پرشور و تاریخی در 29 اردیبهشت 1396 است.

جبهه مردمی در این بیانیه آورده است:‌ علیرغم اینکه شورای نگهبان از 4 کاندیدای ثبت‌نام کرده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط دو کاندیدا را احراز صلاحیت کرده ، جبهه از تصمیم شورا استقبال کرده و آن را ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه می‌داند.

در این بیانیه تاکیده شده است:‌ آقایان سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف اکنون دو کاندیدای جبهه مردمی و حاضر در صحنه انتخابات  هستند و جبهه با تمام امکانات و قوا برای پایان دادن به وضع موجود در دستگاه اجرایی کشور و جلب اعتماد مردم بدانها کمک خواهد کرد.

جبهه مردمی در پایان تاکید می‌کند که هرگونه مناظره انتخاباتی میان کاندیداها باید زنده برگزار شود تا مردم بتوانند بدون هرگونه شائبه جانبداری و دخل و تصرف از دیدگاه کاندیداها مطلع شوند، لذا جبهه از ستاد محترم انتخابات کشور تقاضا می‌کند هر چه زودتر در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و مجوز برگزاری مناظرات زنده را صادر نماید.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x