اصفهان سیاسی

بانوان خوانسار همچنان چشم انتظار فرهنگسرای بانوان اين شهرستان

425633924_69905

بانوان خوانسار همچنان چشم انتظار فرهنگسرای

بانوان اين شهرستان

به گزارش خبرنگار احوال تابستان سال 93 بود که کلنگ احداث فرهنگسرايي برای بانوان خوانسار با حضور مردم و مسئولین شهرستان خوانسار زمين خورد تا بانوان اين شهر که از نبود مکاني برای پر کردن اوقات فراغت خود رنج مي بردند، از همان زمان چشم انتظار پايان ساخت اين فرهنگسرا بمانند. مراسم کلنگ زني اين فرهنگسرا که در زمینی به وسعت 3 هزار متر مربع در سه طبقه و با قسمت هايي همچون سالن آمفی تئاتر و سینما، کتابخانه، گالری نمایش آثار هنری، کلاس ها و آتلیه های آموزشی با نیت خیر خیرین نیک اندیش سید تقی صادقی و بانو طاهره تائبی در نظر گرفته شده بود، با کوله باری از قول و قرارهای مسئولان حاضر در جلسه به پايان رسيد.

بنابر گزارش پايگاه تحليلي خبری اطلاع رساني شهرستان خوانسار، در اين مراسم، سید حسن شفعتی شهردار خوانسار ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه اظهار داشت: بانوان شهرستان خوانسار همواره به دلیل نبود مکان و محلی برای پر کردن اوقات فراغت خود با مشکلاتی رو به رو بوده اند و مکانی مختص بانوان در شهرستان وجود نداشت، بنابراين مجموعه شهرداری خوانسار با هم اندیشی و ارتباط با خیرین به ویژه در مراسم روز خوانسار در ۲۰ اردیبهشت و مذاکره با خیر نیک اندیش سید تقی صادقی در خصوص احداث فرهنگسرای بانوان به نتایج خوبی دست یافت و زمین این فرهنگسرا با متراژ حدود 6۰۰۰ متر مربع توسط خیرین نیک اندیش حاج سید تقی صادقی و بانو طاهره تائبی برای این منظور در نظر گرفته شد.

وی در ادامه با اشاره به فضاهای اختصاص یافته در این طرح فرهنگی قول مساعد داد تا ۲ سال آینده مردم و بانوان شهرستان خوانسار شاهد افتتاح این فرهنگسرا در شهرستان باشند.

همچنین در این مراسم سید محمد حسین میرمحمدی، نماینده شهرستان های خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه اظهار داشت: با همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر امروز شاهد این مراسم هستیم تا شاهد یک جهش در خوانسار می باشیم.

وی افزود: ما و سایر مسئولین شهرستان نیز به عنوان خدمت گزاران مردم وظیفه داریم تا از این اقدامات حمایت کنیم.

در این مراسم همچنین سید مجید پور احمدی فرماندار خوانسار با ارزشمند دانستن انجام امور خیرخواهانه به ویژه در بحث فرهنگ اظهار داشت: در خوانسار همه مردم خیر هستند و به نوعی در امور خیر مشارکت می کنند و همین موضوع باعث شده است که مدیریت شهرستان همواره اثر خیراندیشی مردم را ببیند و تاثیر آن را درک کند.

وی در ادامه با اشاره به هم صدایی مردم و مسئولین در شهرستان اظهار داشت: ما در خوانسار فقط یک صدا می شنویم و آن هم صدای کار و خدمت و وحدت و همدلی است و مدیران شهرستان مدیران شبانه روزی می باشند که با مدیریت جهادی در حال خدمت به مردم هستند.

پس از اين مراسم، فروردين ماه سال 94 بود که همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها جلسه ای با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و مسئول واحد عمران شهرداری به همراه حاج تقی صادقی خیّر نیک اندیش در محل شهرداری خوانسار برای تکمیل فرهنگسرای بانوان برگزار و تصمیمات لازم گرفته شد.

و حالا شهريور ماه سال 95 است و احداث اين فرهنگسرا به سال سوم خود پا گذاشته است. هرچند که اين فرهنگسرا با حمايت خير بزرگوار از مرحله نماکاری هم گذشته است اما بنا بر اظهار نظر اين خير نيک انديش مسئولان طي اين دو سال آنچنان که بايد به قول و وعده های خود عمل نکرده اند و تعهداتي که برای هر چه بهتر انجام شدن احداث اين فرهنگسرا داده اند در گير و دار عملي شدن باقي مانده اند.

اميدواريم که هر چه زودتر انتظار چند ساله بانوان خوانساری به پايان برسد و حالا که خيرين در جهت افزايش سرانه فرهنگي اين شهرستان پا پيش نهاده اند، مسئولان خوانسار گام های محکم تری در جهت به ثمر رسيدن اين فرهنگسرا بردارند.

انتهای مطلب/ باقر بهبودی

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x