حوادث

همخوابی خانم معلم با شاگرد 17 ساله اش / رسوایی بزرگ در فرانسه

همخوابی خانم معلم با شاگرد 17 ساله اش / رسوایی بزرگ در فرانسه

همخوابی خانم معلم با شاگرد 17 ساله اش/ متهم مدعی است تحت تاثیر مشروبات الکی قرار داشته استرکنا: معلم فرانسوی به اتهام داشتن رابطه غیراخلاقی با دانش آموز 17 ساله اش در طول برنامه جشن پایان سال تحصیلی در ادینبرو، اسکاتلند بازداشت شد.

“ایزابل گراهام” معلم 27 ساله ای که در یکی از مدارس ادینبرو فرانسه تدریس می کرده با اتهام برقراری رابطه جنسی با یکی از دانش آموزان پسرش مواجه است.

متهم مدعی است در نوشیدنی اش مشروبات الکی ریخته شده و تحت تاثیر آن اقدام به برقراری رابطه غیراخلاقی کرده است. متهم همراه دانش آموز روی تخت توسط یکی دیگر از دانش آموز دیده شده که تصاویر این رابطه به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

ایزابل در بازجویی ها اذعان داشته است: “من خودم قربانی شدم. هیچ چیزی از آن شب کذایی به یاد ندارم جز اینکه 4 لیوان آبمیوه که مطمئن هستم در آن مشروبات الکی ریخته شده بود را نوشیدم. بعد از آن نیز فقط ساعت 5:30 صبح که بیدار شدم را به یاد دارم.” شورای آموزش اسکاتلند نیز این معلم را برای برقراری رابطه غیراخلاقی با یکی از شاگردان مدرسه متهم کرده است. این معلم بعد از اتهامات وارده استعفا داده و در انتظار صدور حکم نهایی است.

طبق اظهارات “کیت میلر” گروهبان پلیس، با بررسی دوربین های مدار بسته ادعای متهم مبنی بر توطئه علیه وی و ریختن مشروبات الکی در نوشیدنی اش رد شده است. از سوی دیگر ایزابل مدعی است که تا قبل از ازدوج اش رابطه جنسی با هیچ شخصی نداشته است. نامزد متهم “اندرو ویلکی” نیز بشدت از وی دفاع کرده است. جلسه رسیدگی به اتهام وارده به متهم در دادگاه روز سه شنبه 30 آگوست به دلیل عدم وجود ادله کافی بی نتیجه ماند و جلسه بعدی به آینده موکول شد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x