اجتماعی استان جنوب حوادث خوزستان

قانون گذار دیروز قانون شکن امروز شد / تیراندازی های وحشت آور یک آقا زاده در پایان جشن عروسی در آبادان

قانون گذار دیروز قانون شکن امروز شد / تیراندازی های وحشت آور یک آقا زاده در پایان جشن عروسی در آبادان

رکنا: تیراندازیهای مکرر در عروسی پسرنماینده سابق مجلس شورای اسلامی آبادان مردم منطقه امیرآبادرابه وحشت انداخت.رکنا: تیراندازی های مکرر در عروسی پسر نماینده سابق مجلس شورای اسلامی آبادان مردم منطقه امیرآباد رابه وحشت انداخت.

درپی عروسی فرزند یکی ازنمایندگان سابق مردم شهرستان آبادان درمجلس شورای اسلامی مراسم مجللی در باشگاه انکس برای این آقازاده با حضور برخی ازمسئولان استان خوزستان وشهرستان آبادان برگزار گردید. دراین مجلس استاندارخوزستان نیزحضور داشت. پس ازاتمام مراسم در باشگاه ، برخی از اقوام داماد درجلوی درخانه نماینده سابق درمنطقه امیرآباد که جشنی خودمانی نیز در آنجا برپا بود با سلاح خودکار کلاشینکف اقدام به تیراندازی مکرر به صورت رگباری کردند. آقایی که سال ها درقوه مقننه قانون گذاری می کرد، حال به دلیل دامادی فرزندش اجازه داد که بستگانش باشلیک تیرهای هوایی نظم عمومی جامعه را برهم بزنند ودرمنطقه امیرآباد ایجاد رعب و وحشت کنند.

این نماینده سابق به پلیس گفت: به بستگانم اعلام کرده بودم که تیراندازی نکنند اما این موضوع خارج ازانتظاربود ونمی دانم چرا صورت گرفت.

گفتنی است زمانی که همین آقای نماینده در قوه مقننه بود بارها شاهد آن بودیم که بامسئولان امنیتی درخصوص تیراندازی ها در مراسم قبایل وطوایف بحث وجدل کرده بود، اماخود وخانواده اش این موضوع رارعایت نکردند.

لازم به ذکراست مسئولان امردرشهرستان تیراندازی ها را موارد امنیتی نمی دانند وتنها تیراندازی ها را امری فرهنگی عنوان می کنند اما این امر به اصطلاح فرهنگی سالانه جان خیلی از افراد را می گیرد و باعث رعب و وحشت در منطقه شده و در دسترس بودن آسان سلاح جنگی و برخورد قاطع نکردن با این افراد نظم عمومی در خوزستان رابا چالش اساسی مواجه کرده که امیدواریم مسئولان با این گونه قانون شکنی ها برخورد قاطع کنند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x