بین الملل چندر رسانه سیاسی

وزیر اقتصاد ترکیه: اقتصاد ما به علت کودتا یا عملیات در سوریه به لرزه درنخواهد آمد

%image_alt%

وزیر اقتصاد ترکیه: اقتصاد ما به علت کودتا یا عملیات در سوریه به لرزه درنخواهد آمد

نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه روز جمعه گفت اقتصاد کشورش قدرتمند است و به علت کودتای نافرجام ماه گذشته یا عملیات کنونی در سوریه به لرزه در نخواهد آمد. زیبکچی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان.تی.وی گفت عملیات نظامی ترکیه در سوریه که این هفته آغاز شد گام مثبتی برای تضمین ثبات ترکیه است.

به گزارش گروه بین الملل  به نقل از خبرگزاری رویترز ، نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه روز جمعه گفت اقتصاد کشورش قدرتمند است و به علت کودتای نافرجام ماه گذشته یا عملیات کنونی در سوریه به لرزه در نخواهد آمد. زیبکچی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان.تی.وی گفت عملیات نظامی ترکیه در سوریه که این هفته آغاز شد گام مثبتی برای تضمین ثبات ترکیه است.

نیروهای مخالف نظام سوریه با پشتیبانی یگان هایی از نیروهای ویژه ترکیه و تانکها و هواپیماهای نظامی روز چهارشنبه وارد شهر جرابلس سوریه شدند که یکی از آخرین پایگاه های گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در مرز ترکیه و سوریه است.
رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه و دیگر مقامات این کشور گفته اند هدف این عملیات علاوه بر مبارزه با داعش، جلوگیری از سیطره یگان های مدافع خلق بر مناطقی است که اعضای داعش از آن عقب نشینی می کنند.
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x