به گزارش افکارنیوز، پریمیوف و پل یانسکی که سوغات سفر و اردوی پرسپولیس به اوکراین بودند در روزهای ابتدایی حضورشان منتقدان زیادی را روبروی خود داشتند و البته مسوولان باشگاه و خصوصا برانکو ایوانکوویچ عنوان می کردند آنها به زودی موفق خواهند شد با عملکرد مثبت شان پاسخ منتقدان را دهند.

 

با این حال کارنامه نه چندان پربار این دو بازیکن در تیم های سابق شان باعث شده بود تا همچنان انتقادات بابت جذب شان وجود داشته باشد و برانکو نیز با نیمکت نشین کردن آنها باعث شد تا نظر این افراد موجه به نظر برسد. با این حال برانکو بارها با عنوان اینکه آنها با توجه به حضور در لیگ اروپایی از نظر فنی شرایط فوق العاده ای دارند و در صورت قرار گرفتن زیر شلاق تمرینات آماده سازی مهیای حضور در تیم خواهند شد منتقدان را به صبر دعوت می کرد.

 

با این حال به نظر می رسد برانکو توانسته از این دو بازیکن نیز به خوبی سود ببرد و پریمیوف و پل یانسکی در دیدار روز گذشته این تیم برابر شهرداری عملکرد فوق خوبی داشتند. پریمیوف با گلزنی و البته از دادن یک شانس مسلم که به تیرک دروازه برخورد کرد برای رقیبان خود در خط حمله سرخپوشان خط و نشان کشید و پل یانسکی نیز در خط دفاعی و در غیاب سیدجلال حسینی و محمد انصاری توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و حملات نصفه و نیمه حریف را ناکام بگذارد.

 

باید دید با این شرایط آنها فرصت بیشتری در لیگ به دست خواهند آورد تا برابر رقیبان حرفه ای تر نیز آمادگی خود را به نمایش بگذارند یا خیر.