دسته‌بندی نشده

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خبر داد: اختصاص بیشترین مطالبه شهروندان از سامانه ۱۳۷ به «اصپاک»

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خبر داد: اختصاص بیشترین مطالبه شهروندان از سامانه ۱۳۷ به «اصپاک»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه طی هفته گذشته این مرکز پاسخگوی بیش از ۹ هزار تماس از سوی شهروندان بود، گفت: «اصپاک» بیشترین مطالبات مردمی را در این تماس‌ها به خود اختصاص داد.

محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته حدود ۹۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفتند که از این تعداد، بیش از ۶ هزار تماس مربوط به امور اجرایی بود که جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق مختلف شهرداری اصفهان ارجاع داده شد.

او افزود: بیش از سه هزار تماس نیز شامل درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته راهنمایی درباره سامانه جمع‌آوری پسماند خشک با نام «اصپاک» در اولویت تماس‌های شهروندان قرار داشت.

او ادامه داد: با توجه به بارش‌های احتمالی در این فصل، گزارشی از معابری که احتمال آب‌گرفتگی دارد را تهیه و به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اعلام کردیم تا پاییز و زمستانی خالی از آب‌گرفتگی داشته باشیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *