اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه مرکزی

شهادت، بالاترین پاداش خداوند برای مدافعان امنیت

شهادت، بالاترین پاداش خداوند برای مدافعان امنیت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا شهادت را بالاترین پاداش خداوند برای مدافعان امنیت مردم دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه سفر به استان اصفهان با خانواده شهید “مهدی یزدی” از نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان که ۱۴ اردیبهشت حین انجام وظیفه براثر سانحه تصادف به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود و زیرساختی می خواهد که می توان از لقمه حلال تا رشد و تربیت صحیح در خانواده که بر نیّت خوب و صادق فرد تاثیر می گذارد اشاره کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه مدافعان امنیت مردم خود را در برابر حمایت از حقوق مظلومان مسئول می دانند و برای انجام این خدمت صادقانه با خدا معامله می کنند گفت: شهادت بالاترین پاداش خداوند برای این عزیزان است و خداوند متعال هم بر این موضوع تاکید کرده و فرمودند: «کسانی که با من معامله کنند پاداش فراوان نصیبشان می شود و مقام شهادت را دریافت می کنند و می توانند در آخرت شفیع مردم شوند.

سردار شرفی خاطر نشان کرد: شهدای فراجا نیروهایی فعال، ایثارگر برای سازمان بوده و خدمتگزاری بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده بودند که این مساعی پاداشی جز شهادت برای آنان نداشت.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: همه سلسله مراتب فرماندهی انتظامی در تمامی ارکان سازمان به شهدا مدیون هستیم و برای حفظ خون این شهدا و ارزش های آن ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم و از پدران و مادران شهدا و همسر و فرزندان آنان می خواهیم دعا کنند تا بتوانیم راه شهدا را به خوبی ادامه و پرچم این نظام را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x