پیام دکتر سید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)

پیام دکتر سید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)

دکتر سید عظیم جولازاده حسینی، جانشین جمعیت ایثارگران ولایتمدار، با صدور پیامی سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) را تسلیت گفتند و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر سید عظیم جولازاده حسینی، پیام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اماما حرمت ایران تو بودی / تمام روح این سامان تو بودی

ز چشمم سیل اشک سرخ جاری است / دلم سرشار از ابر بهاری است . . .

خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

اشکی که همیشه بر گونه هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم و غم است. ماتم درعزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم.

خرداد، ماه اندوه است.اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار ، مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.

آری او، مرد تنهای صحنه های آتش و خون، پاک مردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

امام خمینی(رحمت الله علیه) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید ، جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست ، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار ، مسیر فردوس برین گیرند.

قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه نیز که زمینه ساز انقلاب اسلامی سال ۵۷ را موجب شد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام ، اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی نا گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرتهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مده ظله العالی) و همه احاد ملت ایران تسلیت تعزیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.

شیوا انصاری

انتهای پیام / *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x