پیام تسلیت جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد

دکتردانیال سجودی درپیامی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و جامعه بزرگ بسیج کارگران کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر دانیال سجودی پیام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد راصادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادآور سوگ و اندوه فراموش نشدنی امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا و مجاهد نستوهی است که با قوت ایمان، پرچم قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و تداوم آن را بر علیه حکومت طاغوت و ظلم و ستم پهلوی و استکبار جهانی برافراشت.

قیامی که با تداوم مبارزات مردمی به رهبری حکیمانه آن امام بزرگوار منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شد و استقلال، آزادی و حاکمیت اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

اینجانب سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و رهروان آن امام همام بویژه جامعه بزرگ بسیج کارگران کشور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم با الهام از سیره و زندگی خمینی کبیر، پیرو واقعی مکتب آن امام بزرگ باشیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x