اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام ام کلثوم رحمتی به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

ام کلثوم رحمتی فرمانده بسیج خواهران وقرارگاه سازندگی خواهران استان البرز درپیامی ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد را به رهبرانقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ام کلثوم رحمتی پیام تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است” و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند(مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید او ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

چهاردهم خرداد سال ١٣۶٨ حکایت از غروب خورشیدی دارد که نهضتش فریاد رویش بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام بود.

کسی که با آمدنش هر آن چه جهل و تیرگی و تباهی را از دل امت اسلام زدود و با نفس الهی خود جانی دوباره به پیکر ملت ایران هدیه کرد.

اینجانب سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و رهروان آن امام همام بویژه جامعه بزرگ بسیج کارگران کشور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم با الهام از سیره و زندگی خمینی کبیر، پیرو واقعی مکتب آن امام بزرگ باشیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x