اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام ابوالفضل فتحی نسب به مناسبت سالگرد ملکوتی ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

ابوالفضل فتحی نسب مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت درپیامی سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی را به رهروان امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ابوالفضل فتحی نسب پیام ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی راصادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی امام راحل یادآور مردی از تبار نیکان و صالحان که تاریخ بعد از پیامبران و معصومین علیهم السلام کم به خود دیده بود او عصاره همه فضائل و خوبیها بود.

یادش برای همیشه زنده خواهد ماند و نام او در همه عصرها جاودانه خواهد ماند و اما قیام خونین و تاریخ ساز مردم ایران در ۱۵خرداد سال ۱۳۴۲، به عنوان نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد و تقارن این دو مناسبت یادآور این نکته مهم است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی از یاد نرفتنی و جاودانه دارد و این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم برای مبارزه ای عزتمندانه با استکبار و استبداد زمانه بود و تاثیری شگرف در به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران داشت.

حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری هوشمندانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که ملجأ و نقطه اتکای مظلومان عالم باشد.

اینجانب ضمن تاکید بر تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) در جامعه، سالگرد رحلت جان گداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به رهروان امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تسلیت و تعزیت عرض نموده و توفیقات، عزّت و سرافرازی ایران عزیز اسلامی را در عرصه های جهانی و بین المللی در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری مسألت دارم.

مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت

سرباز وطن ابوالفضل فتحی نسب

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x