اجتماعی اصفهان تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جلسه دکتر مهرناز آزاد رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان،با دکتر عباس زمانی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان و مهندس مهرداد مظفریان مدیر فرهنگسرای اندیشه

جلسه دکتر مهرناز آزاد رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان،با دکتر عباس زمانی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان و مهندس مهرداد مظفریان مدیر فرهنگسرای اندیشه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ دراین نشست دکتر عباس زمانی از زحمات بی دریغ مهرناز آزاد در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی هنری و مطبوعاتی در استان وکشور تشکر نمودند و خاطر نشان کردند این افراد فرهیخته و خادم واقعی هرجا حضور پیدا کنند موجب برکت و ارتقا کیفی و دستاوردهای فرهنگی خواهند بود.
مهرناز آزاد نیز ضمن سپاسگزاری یاد آور شدند که تمام تلاش خود را خواهند نمود تا در حوزه هایی که توان خدمت در آنها را پیدا می کنند تحولات قابل قبولی ایجاد شود.
در این نشست از زحمات مهرداد مظفریان مدیر فرهنگسرای اندیشه قدردانی شد و قرارشد در کوتاهترین مدت چند پروژه فرهنگی، هنری و رسانه ای در این فرهنگسرا کلید بخورد.
بخشی از این پروژه ها که موضوعات آن مورد تائید قرارگرفت برای گروه سنی نوجوانان و جوانان در حوزه های فرهنگی و هنری و بصورت دوره های آموزشی کوتاه مدت طراحی شد و بخشی از آنها نیز بشکل جشنواره برای امکان حضور عموم مردم طرح و بزودی اطلاع رسانی خواهد گردید.
بخش ویژه این برنامه ها نیز مربوط به آموزش ها و جشنواره های تخصصی ویژه اضحاب رسانه است که اطلاعات و توضیحات آن بزودی در گروهای مورد بحث به اطلاع اضحاب رسانه خواهد رسید.
لازم به توضیح است این برنامه ها با همکاری
کمیته آموزش انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان
روابط عمومی انجمن شاعران جوان استان اصفهان
مدیریت فرهنگسرای اندیشه
معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان
و موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو (گروه علوم ارتباطات اجتماعی) انجام خواهدشد.
پنج شنبه۱۱/خردادماه/۱۴۰۲
دفتر معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x