اجتماعی استان تصاویر فارس

یوسف کارگر فرماندار: انجام طرح نهضت ملی مسکن در استهبان از اولویت ها است

یوسف کارگر فرماندار: انجام طرح نهضت ملی مسکن در استهبان از اولویت ها است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یوسف کارگر فرماندار در جلسه نهضت ملی مسکن: انجام طرح نهضت ملی مسکن در استهبان از اولویت ها است .فرماندار استهبان درجلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه های مسکن ملی گفت: انجام طرح نهضت ملی مسکن از اولویت ها است که دستگاه‌های خدمات رسان باید همکاری کنند و با سرعت مشکلات آنان حل و فصل شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز! به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛فرماندار استهبان با بیان اینکه تامین امکانات و زیر ساخت ها در طرح مسکن ملی مد نظر باشد گفت : به منظور تامین زمین مورد نیاز پروژهای آتی مسکن ملی ۲ قطعه زمین که در مراحل الحاق و تملک میباشد جهت تسریع در دستور کار ادارات مربوطه قرار می گیرد.
وی افزود : نقشه های تایید شده کلیه پروژه ها جهت صدور نهایی پروانه های ساختمانی در اسرع وقت به شهرداری استهبان ارائه گردد.
یوسف کارگر؛ فرماندار استهبان خاطر نشان کرد : به منظور استفاده از ظرفیت ناظران بومی عضو نظام مهندسی ساختمان ، به جای اخذ پروانه به ازای هر سایت نسبت به اخذ پروانه به ازای هر بلوک اقدام شود تا مهندسین ناظر بومی امکان نظارت بر پروژه ها را داشته باشند‌.
در ادامه مقرر شد ؛ به منظور تامین مسکن ایثارگران لیست افراد واجد شرایط توسط ادارات بنیاد شهید و راه و شهرسازی در اسرع وقت تهیه گردد.
همچنین با توجه به تایید نهایی قطعه زمینی به مساحت ۳ هکتار در شهر ایج جهت اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن، تحویل بنیاد مسکن و به صورت خود مالک به افراد واجد شرایط واگذار گردد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x