اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:معرفی گفتمان شهر زندگی در رویداد ملی «تعالی حکمرانی شهری»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:معرفی گفتمان شهر زندگی در رویداد ملی «تعالی حکمرانی شهری»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد ملی «تعالی حکمرانی شهری» گفت: شهرداری اصفهان با حضور در این رویداد، گفتمان شهر زندگی را برای نخستین‌بار در فضای نمایشگاه جانبی این رویداد ملی به مخاطبان معرفی می‌کند.

سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: هفته گذشته در چهاردهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» ۲۲ پروژه‌ عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج افتتاح شد و در خدمت شهروندان قرار گرفت.

او با اشاره به آغاز برگزاری برنامه «مردم سلام» ویژه ملاقات‌های صمیمانه شهردار اصفهان با شهروندان منطقه یک افزود: این برنامه هفته آینده در منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت دهه کرامت در مناطق مختلف شهر را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در این ایام دانست و گفت: برنامه «هشت شب، هشتِ شب» یکی از جشن‌های ویژه‌ای است که تا دهم خردادماه در بوستان امام رضا (ع) در منطقه ۱۱ برگزار می‌شود.

او با اشاره به پخش هفتادمین ویژه‌برنامه «بی‌واسطه با مردم» در برنامه ‌رادیویی «صدای شهر» خبر داد: در این ویژه‌برنامه که روز چهارشنبه دهم خردادماه ساعت ۱۳:۱۰ پخش می‌شود، شهردار اصفهان به‌صورت تلفنی پاسخگوی سوالات شهروندان خواهد بود و مردم می‌توانند با شماره تلفن‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، با این برنامه تماس بگیرند.

معرک‌نژاد در ادامه با بیان اینکه رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری پیرامون گفت‌وگوی راهبردی وزیر کشور با شهرداران کلان‌شهرها روز هشتم خردادماه در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: در این نشست درباره الگوهای تحول حکمرانی، مسائل راهبردی و طرح‌های تحولی گفتگو می‌شود که روایت‌کننده عملکرد مدیریت شهری جدید است و شهرهای مختلف ایران در این رویداد طرح‌ها و ایده‌های خوبی را مطرح می‌کنند.

به گفته او، شهرداری اصفهان نیز در این دیدار و نمایشگاه جانبی آن حضور دارد و برای نخستین‌بار گفتمان شهر زندگی را در فضای این نمایشگاه به مخاطبان معرفی می‌کند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x