اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه

پیام دکتر دانیال سجودی به مناسبت هفته کرامت و فرخنده میلاد امام هشتم

پیام دکتر دانیال سجودی به مناسبت هفته کرامت و فرخنده میلاد امام هشتم

دکتردانیال سجودی، جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور، هفته کرامت و فرخنده میلاد امام هشتم را به حضرت ولیعصر و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و جامعه بزرگ بسیج اسلامی کارگران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتردانیال سجودی، جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور پیام تبریک هفته کرامت و فرخنده میلاد امام هشتم راصادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

سلام بر تو که نامت علی است سلام بر تو ای خورشید آسمان فقاهت و عالم آل رسالت، سلام بر تو که پرستوی دل تنها گوشه ی حرم امن تو آشیانه می کند و شمع دل تنها در عطش خورشید نگاه تو می سوزد.

امید دارم در سایه الطاف خداوند منان و در این روزهای پربرکت، سیره امام رضا (ع) مورد توجه همگان قرار گیرد و با تفکر و تعمق در سیره زندگانی آن امام همام بتوانند در مسیر دینداری و اندیشه گام برداشته و در زمره شیعیان و پیروان راستین ائمه معصومین علیهم‌السلام قرار گیرند.

اینجانب : دکتر دانیال سجودی، هفته کرامت و ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه السلام)، را به حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و جامعه بزرگ بسیج اسلامی کارگران کشور، و عاشقان ائمه اطهار تبریک عرض می کنیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x