پیام ام کلثوم رحمتی به مناسبت فرخنده میلاد امام هشتم

پیام ام کلثوم رحمتی به مناسبت فرخنده میلاد امام هشتم

ام کلثوم رحمتی، فرمانده بسیج خواهران وقرارگاه سازندگی خواهران استان البرز، درپیامی فرخنده میلاد امام هشتم را به مقام معظم رهبری وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و عاشقان ائمه اطهار تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ام کلثوم رحمتی، پیام تبریک فرخنده میلاد امام هشتم را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهمین روز از ماه ذی القعده مصادف است با میلاد شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، امام بزرگواری که هنوز عطر حضورش مشام جان شیفتگان را در مشهدالرضا پایتخت قلوب عاشقان اهل بیت (علیه السلام) می نوازد و حرم امن و باصفایش پناهگاه خیل دلشکستگان و حاجت مندانی است که به امید شفاعت او از دور و نزدیک راهی دیار توس می شوند و دل های دردمندشان را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.

وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در ایران اوج نعمت و افتخار ایران اسلامی است و سایه پر مهر وجود آن امام همام، خیر و برکت و نعمات بیشماری را برای کشور اسلامی مان بهمراه دارد و همه ما باید شکرگزار وجود این نعمت گرانبها باشیم.

اینجانب : ام کلثوم رحمتی، ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه السلام)، را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و عاشقان ائمه اطهار تبریک عرض می کنیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x