اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی مرکزی

پیام حسین فسائی به مناسبت فرارسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا

پیام حسین فسائی به مناسبت فرارسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا

حسین فسائی، مسؤل بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور، درپیامی میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور وعاشقان ائمه اطهار تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حسین فسائی، پیام تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا راصادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

عالم آل محمد (صل الله علیه واله) به جهان جلوه نمود

عَلَم عِلم به پا شد شب میلاد رضا

بعد موسی که بُوَد رهبر معصوم بشر؟

حل شد این مساله تا شد شب میلاد رضا

میلاد سراسر نور و با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) برای دوست داران ولایت، مبین محبت ، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

و چه نعمتی بالاتر از این که سرزمین با صلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد، و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده و هستند، همواره همچون پروانه‌ ای عاشق گرد این شمع فروزان می چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می گذارند.

وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در ایران اوج نعمت و افتخار ایران اسلامی است و سایه پر مهر وجود آن امام همام، خیر و برکت و نعمات بیشماری را برای کشور اسلامی مان بهمراه دارد و همه ما باید شکرگزار وجود این نعمت گرانبها باشیم.

اینجانب : حسین فسائی، ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه السلام)، را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و عاشقان ائمه اطهار تبریک عرض می کنیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x