اجتماعی استان تصاویر خوزستان

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز آزادی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه سوم خرداد یادآور شجاعت و از خودگذشتگی شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، ایثار و شهامت رزمندگان اسلام است، اظهار داشت: این روز بزرگ، یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های ملت غیوری است که حاضر نشدند، ذره ای از خاک این مرز و بوم را به دست دشمن بسپارند و در راه حفظ این سرزمین همیشه سرفراز، از وجود خویش گذشتند.
متن پیام به شرح زیر است:
سوم خرداد ماه سالروز حماسه ای جاودان است که همچون نگینی تابناک بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم می درخشد و قلب ها را سرشار از یقین به وعده نصرت الهی می نماید.
بی تردید سالروز حماسه فتح خرمشهر در تاریخ بلند مقاومت ملت ایران ماندگار است، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود و نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور را به منصه ظهور گذاشت.
اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x