اجتماعی استان اصفهان تصاویر حقوق بشر حوادث خوزستان مرکزی

انهدام باند سرقت و قتل مسلحانه در استان های اصفهان و خوزستان

انهدام باند سرقت و قتل مسلحانه در استان های اصفهان و خوزستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز : جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که در ۲ استان اصفهان و خوزستان مرتکب سرقت و قتل مسلحانه شده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری تیبا در شهرستان های اصفهان و شاهین شهر و همچنین سرقت مسلحانه منجر به ضرب و جرح یکی از شهروندان در شهرستان مبارکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تحقیقات گسترده علمی و تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت اصلی اعضای باندی ۳ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را به دست آوردند و دراستعلام ها به عمل آمده  دریافتند  این افراد به جرم سرقت و قتل مسلحانه تحت تعقیب پلیس آگاهی استان خوزستان قرار دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: جستجو برای یافتن این باند تبهکاری ادامه داشت تا اینکه با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، مخفیگاه آنان در یکی از روستاهای شهرستان سمیرم مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار هاشمی فر تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمیرم وارد محل اختفای متهمان شده و قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سرقت رفته از استان خوزستان و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مسروقه از شهرستان مبارکه، تعدادی گوشی تلفن همراه و ۵ جفت پلاک مسروقه از استان های اصفهان و خوزستان در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مکشوفه این باند بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده همگی از افراد شرور و سابقه دار هستند عنوان داشت: از این باند ۲ قبضه سلاح جنگی با ۹۰ عدد فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه شورشی کشف شده است.

سردار هاشمی فر در خاتمه با اشاره به ادامه تحقیقات کارآگاهان برای کشف جرایم و سرقت های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند گفت: به تمام مجرمانی که برای کسب منافع خود به حقوق مردم تعرض می کنند هشدار می دهم که بدانند پلیس همیشه یک قدم جلوتر از آنان است و در زمانی که تصورش را نمی کنند سایه سنگین پلیس را بر سرخود احساس خواهند کرد پس تا قبل از اینکه به عاقبت این باند و باندهای دیگر گرفتار نشدند در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کرده و دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند و زندگی شرافتمندانه ای را برای خود برگزینند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x