پیام استاد عباس صیادی به مناسبت دهه کرامت وروز دختر

استاد عباس صیادی، در پیامی دهه کرامت و روز دختر، و میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه السلام ) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

استاد عباس صیادی تهیه کننده وکارگردان وپژوهشگر آموزش بازیگری فیلم، پیام تبریک دهه کرامت وروز دختر راصادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، کهبه نام دهه کرامت نامگذاری شده است مبارک و فرخنده باد .بی شک دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت ، بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

در این دهه، عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می پیچد و زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

اینجانب استاد عباس صیادی فرا رسیدن ایام با برکت دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت معصومه کریمه اهل بیت (علیهاالسلام) و همچنین میلاد مسعود امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x