اجتماعی استان اقتصادی تصاویر

بیش از ۳هزار خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

بیش از ۳هزار خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سال گذشته ۳ هزار و ۱۸۶ خدمت در حوزه تعمیر، بازسازی، خرید، احداث و تکمیل مسکن به خانوارهای تحت حمایت ارائه شده است. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان احداث، خرید و تکمیل شد.
کریم زارع با اشاره به اعتبار پرداخت شده برای خرید و احداث مسکن مددجویان، ادامه داد: برای ساخت هزار و ۱۷۵ واحد و خرید ۱۷۷باب مسکن مددجویی بالغ بر ۸۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی انجام تعمیرات هزار و ۸۳۴ واحد مسکونی مددجویان را از جمله خدمات عمرانی حوزه مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد بیان کرد و افزود: برای تعمیر منازل خانوارهای تحت حمایت، بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیز پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، گفت: درصورت تامین زمین مناسب توسط سایر دستگاه ها در سطح استان و با مشارکت خیران، موسسات دولتی و غیردولتی و گروه های جهادی، امکان ساخت، خرید، تعمیر و بازسازی منازل مددجویان امکان پذیر خواهد بود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x