اجتماعی استان اقتصادی بهداشت تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان: حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، التیامی بر آلام آنهاست

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان: حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، التیامی بر آلام آنهاست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سال گذشته برای حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۶ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان پرداخت شد. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان در روز بیماری های خاص و صعب العلاج، با بیان اینکه ۵ هزار و ۸۷۷ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: سال گذشته برای حمایت از این بیماران بیش از ۶ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان پرداخت شده است.
کریم زارع با اشاره به تعداد بیماران زمین گیر، ادامه داد: درحال حاضر هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج زمین گیر، تحت حمایت این نهاد هستند که ماهیانه کمک هزینه نگهداری دریافت می کنند.
وی با اعلام خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیماران در طول سال گذشته، افزود: بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ مورد از اقلام مورد نیاز شامل تخت، ویلچر، تشت مواج، عصا، واکر، دستگاه فشار سنج و کنترل قندخون، پوشینه و …، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان تهیه و به جامعه هدف اهدا شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با قدردانی از حمایت خیران نیک اندیش در پرداخت کمک هزینه های درمان و تامین اقلام مورد نیاز بیماران، گفت: مددجویان دارای بیماری های خاص و صعب العلاج کمیته امداد علاوه بر نداشتن درآمد، بیماری های پرهزینه با درمان طولانی مدت نیز دارند که با حمایت نیکوکاران می توان قسمتی از آلام آنها را کاهش داد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x