اجتماعی استان تصاویر فارس فرهنگ و هنر

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم‌ و با حضور یوسف کارگر فرماندار از فرهنگیان بازنشسته شهرستان استهبان تجلیل شد

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم‌ و با حضور یوسف کارگر فرماندار از فرهنگیان بازنشسته شهرستان استهبان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یوسف کارگر فرماندار استهبان در مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته بیان داشت :پیشکسوتان آموزش و پرورش، سرمایه های بزرگ جامعه وستارگان درخشان آسمان فرهنگ و علم و ادب هستند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان؛فرماندار استهبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد مطهری تاکید کرد: وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان مملو از انرژیهای مثبتی است که امواجش در جامعه جاری و ساری است ولی گاه از این امواج مثبت به درستی استفاده نمی کنیم و باید بپذیریم که اگر این وجودهای ارزشمند نبودند، جامعه نیز اینچنین پویا و توانمند نبود چرا که این امواج مثبت ، ارزشمند و اثرگذار است که جامعه ما را سالم و پاک نگه داشته و عنوان دارالمؤمنین به استهبان داده است .
وی گفت: شما پرچم داران جامعه در مسیر هدایت الهی به سوی کمال هستید و من امیدوارم این همدلی و همبستگی شما بازتاب متعالی ارزشهای وجودی تان شود وجامعه بتواند بیش از پیش از توانمندیها ، تجارب ، دانش ، خوبیها، شخصیت و برازندگی های شما بهره مند شود.
  در این مراسم با حضور حجت الاسلام خاوری امام‌جمعه و دیگر مسوولین از فرهنگیان فرهیخته با لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x