اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مهربانی خیران در ماه مهمانی خدا؛حمایت خیران اصفهانی برای تامین سفره افطار نیازمندان

مهربانی خیران در ماه مهمانی خدا؛حمایت خیران اصفهانی برای تامین سفره افطار نیازمندان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از حمایت ۷۲ میلیارد تومانی خیران در ماه مبارک رمضان از نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت این نهاد خبر داد.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: به همت خیران در ماه مبارک رمضان ۵۵ هزار بسته معیشتی و بالغ بر ۷۰۲ هزار پرس غذا به خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان اهدا شد.
کریم زارع با اشاره به حمایت ۷۲ میلیارد تومانی نیکوکاران در تامین بسته ها و طبخ غذا، ادامه داد: اصفهانی ها با همکاری مراکز نیکوکاری برای تهیه بسته های معیشتی اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان تامین و بین مددجویان توزیع کردند.
وی به توزیع انواع غذا در این ایام بین نیازمندان اشاره داشت و افزود: تهیه و طبخ بیش از ۷۰۲ هزار پرس غذا برای اطعام ایتام و نیازمندان در ماه پر برکت رمضان، از اقدامات موثری است که همواره نیکوکاران به آن توجه ویژه دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به ادامه طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان، گفت: عموم مردم می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را واریز و به سفره ایتام و نیازمندان برکت دهند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x